سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه گونی خبر
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]

نویسنده: فاطیما  چهارشنبه 86/3/30  ساعت 9:57 صبح

جنس Phyllium
بیش از ۸ سانتیمتر طول و بدنی پهن دارد. بدن سبز رنگ که دارای رگه‌های رگبرگی شکل به رنگ قهوه‌ای روشن است. این حشره متعلق به راسته Phasmida و  خانواده Phylliidae است.


 




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حشرات حیرت انگیز
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت



اوقات شرعی


تعداد کل بازدید
81100
تعداد بازدید امروز
2
تعداد بازدید دیروز
1

درباره خودم
یه گونی خبر
فاطیما
سلام من فاطیما هستم . 13 سال دارم . این دومین وبلاگیه که می زنم وبلاگ دیگرم هم در پارسی بلاگه. با نام "چند کیلو امیدواری"که توش من داستان هایی رو که از کتاب های مختلف می خونم وبرام جالبه( وامیدوارکننده هم هست) با ذکر آدرس تایپ می کنم. ولی چون به جمع آوری خبرهای جالب علمی علاقه داشتم و دارم، تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتم امیدوارم که شما رو تا حدی از مطالب و نکات جالب علمی، هنری یا نکاتی که نظرمو جلب می کنه مثل بعضی بخش های عجیب ولی واقعی کوتاه و....... با خبر کنم . شما هم منو با نظراتتون خوشحال کنید و اگر وبلاگم ایرادی داشت بهم بگین( البته نه که فقط انتقاد کنیدا...) والتماس دعا.
لوگوی خودم
یه گونی خبر


لوگوی دوستان






دوستان
یادگارهای ماندگار
پاکنویس
حشره شناسی )
مریدنور
نم نم (پدر)
کشکول جوانی
پلاک






آرشیو
خرداد 86
بهار 1386


اشتراک